Notícies del Col·legi
PRESENTACIÓ: ‘EL MÓN EL 2022: DEU TEMES QUE MARCARAN L’AGENDA INTERNACIONAL’

El Colpis, a través de la seva Comissió de Relacions Internacionals, va acollir la presentació de la nota internacional del CIDOB, enguany sota el títol “El món el 2022: deu temes que marcaran l’agenda internacional”.
Un any més la Fundació CIDOB ha elaborat un rigorós treball, en col·laboració amb EsadeGeo, posant el focus en les qüestions clau que observarem aquest 2022. Sota el títol ‘El món el 2022: deu temes que marcaran l’agenda internacional’, un equip d’investigadors ha realitzat una reflexió col·lectiva sobre allò que esdevindrà cabdal en l’any que tot just acabem d’iniciar. I quins seran aquests deu temes? La recuperació econòmica, la tensió geopolítica, els preus dels articles, la salut, les pors, els lideratges, les innovacions, la mobilitat, les crisis humanitàries i l’emergència climàtica.
Per parlar de tot plegat vam comptar amb Pol Morillas, director del CIDOB; Eduard Soler, coordinador i editor de l’informe i investigador sènior del CIDOB, i Carme Colomina, investigadora principal especialitzada en Unió Europea, desinformació i política global del CIDOB.
Últimes notícies
“LA TECNOLOGIA ENS HA DONAT EINES MOLT ÚTILS PERÒ ENS HAN PORTAT A DESCONNECTAR-NOS DEL NOSTRE DIA A DIA SENSE QUE ENS ADONÉSSIM”
En aquest nou episodi del nostre videopodcast ‘La mirada del Colpis’ parlem sobre el llibre ‘Els rebels d’Antígona’.
CELEBREM UN SOPAR DEBAT AMB LA PRESIDENTA DEL CONGRÉS DELS DIPUTATS, FRANCINA ARMENGOL
El 29 de gener el Colpis va celebrar un sopar debat amb la presidenta del Congrés dels Diputats, Francina Armengol.
RENOVEM UN ANY MÉS EL PROGRAMA PROJECTAT’, UN SERVEI D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL TOTALMENT SUBVENCIONAT
Renovem un any més el programa d’orientació professional PROJECTA’T. Dona un impuls a la teva carrera!


