Notícies del Col·legi
PRESENTACIÓ PÚBLICA DE L’ACORD PER A LA REFORMA DE L’ADMINISTRACIÓ

El passat dimecres 27 de novembre va tenir lloc la presentació pública de l’Acord impulsat pel FERA (Fòrum d’Entitats per a la Reforma de l’Administració) del qual el Colpis n’és entitat membre. Un acte reivindicatiu per a llançar un missatge unitari sobre la necessària i urgent transformació i modernització de les administracions públiques.
L’acte, celebrat al Saló Cònsols de la Llotja de Mar de Barcelona, va comptar amb la presència de nombroses entitats econòmiques i socials, entre elles el Colpis. En representació del Col·legi va assistit el nostre director, l’Antoni Biarnés (coordinador del FERA); el degà, el Dr. Jordi Pacheco i el comissionat de gestió pública, Josep Oller.
L’acord, al qual ja s’han adherit més de 300 entitats entre cambres de comerç, associacions empresarials, patronals, col·legis professionals i associacions del tercer sector, incideix en aspectes clau per millorar la qualitat i l’eficiència de l’administració pública, com ara la reducció de la burocràcia, la professionalització de la direcció pública, la transparència i una digitalització més eficient.
Aquestes reivindicacions sorgeixen de la constatació exposada pel FERA de que segons múltiples estudis i rànquings, nacionals i internacionals, Catalunya té una baixa qualitat de l’administració pública, fet que repercuteix negativament sobre la competitivitat de l’economia. Les demandes de l’acord es dirigeixen al Parlament de Catalunya, al Govern de la Generalitat, a les administracions públiques i a tots els partits polítics de Catalunya.
L’Acord va ser lliurat el passat 20 de novembre per les entitats que formen el FERA al president del Parlament de Catalunya, el M.H. Sr. Josep Rull, en seu parlamentària.
L’adhesió a l’acord resta oberta, AQUÍ
Podeu consultar el Recull de premsa elaborat per la Cambra de Comerç de Barcelona.
Últimes notícies
“LA TECNOLOGIA ENS HA DONAT EINES MOLT ÚTILS PERÒ ENS HAN PORTAT A DESCONNECTAR-NOS DEL NOSTRE DIA A DIA SENSE QUE ENS ADONÉSSIM”
En aquest nou episodi del nostre videopodcast ‘La mirada del Colpis’ parlem sobre el llibre ‘Els rebels d’Antígona’.
CELEBREM UN SOPAR DEBAT AMB LA PRESIDENTA DEL CONGRÉS DELS DIPUTATS, FRANCINA ARMENGOL
El 29 de gener el Colpis va celebrar un sopar debat amb la presidenta del Congrés dels Diputats, Francina Armengol.
RENOVEM UN ANY MÉS EL PROGRAMA PROJECTAT’, UN SERVEI D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL TOTALMENT SUBVENCIONAT
Renovem un any més el programa d’orientació professional PROJECTA’T. Dona un impuls a la teva carrera!


