Notícies

juny 01, 2014
POSTGRAU EN BRANDING TERRITORIAL I MÀRQUETING DE CIUTATS
Preinscripcions obertes fins al 4 de juliol

La competició entre països, nacions, ciutats i regions per tal de captar recursos, talent, infraestructures o esdeveniments ha provocat una lluita renovada per la singularitat, el reconeixement i la diferenciació.

En aquest context, cal professionalitzar les eines de gestió del territori, posant l’èmfasi en la definició i la projecció d’una identitat territorial competitiva. Les iniciatives públiques i privades necessiten dotar-se d’estratègies i canals per compartir els valors de marca que singularitzen els seus territoris i poder així entrar en aquesta dinàmica competitiva amb garanties. El branding de territoris i el marketing de ciutats responen precisament al repte de donar visibilitat al territori en un entorn saturat.

Aquest postgrau, el primer que s’ofereix amb aquesta visió de conjunt, adapta les eines pròpies del branding i del marketing corporatiu i comercial a les especificitats de l’àmbit territorial, per tal de formar nous professionals amb capacitat per unir la gestió de la identitat amb la del territori. Les principals sortides professionals són com a gestors públics experts en promoció del territori, consultors i planners especialitzats en la creació, renovació i promoció de marques territorials i especialistes en màrqueting de ciutats.

ENLLAÇ D’INTERÈS

MÉS INFORMACIÓ

Share This