Notícies del Col·legi
“LES CIÈNCIES SOCIALS NO ES PODEN QUEDAR ENRERE EN L’HABILITAT D’APRENDRE TÈCNIQUES DE LES CIÈNCIES DE DADES”

Cada any el Colpis organitza postgraus i cursos d’especialització relacionats amb la ciència política i amb la sociologia. Aquest curs 2024 – 2025 el Col·legi organitza la cinquena edició del Postgrau d’expertesa en analítica de dades i programació amb Phyton, les classes del qual començaran el 26 d’octubre.
Aquest és un postgrau en què el Colpis, tenint en compte les demandes del mercat laboral per als professionals de la ciència política i de la Sociologia, porta a terme aquesta formació basada en analítica de dades i programació aplicades a les ciències socials amb l’objectiu de poder solucionar els problemes que sorgeixen amb l’anàlisi, la manipulació i la representació gràfica de grans volums de dades, i la representació gràfica de resultats en alta qualitat.
Per parlar d’aquesta especialització hem comptat amb els seus dos coordinadors: en Jordi Morales, col·legiat, sociòleg, professor universitari i consultor, expert en enginyeria de dades, intel·ligència artificial, visualització, anàlisi i interpretació de dades. I amb en Joan Gasull, doblement graduat en sociologia i estadística de dades, màster en ciències de dades, professor universitari i formador freelance.
Com sempre, al capdavant del programa el nostre company sociòleg, l’Aran Solé. Aquest videopodcast va ser emès dilluns 9 de setembre de 2024, de 17 a 18 h, al 106.9FM de Ràdio Catalana de la Cultura i l’Esport.
Últimes notícies
ENS REUNIM AMB LA DIRECCIÓ GENERAL DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA PER PARLAR DEL PROJECTE IMONITOR 2.0
Reunió amb la Direcció General de Contractació Pública sobre el projecte iMonitor 2.0
ES FIXA L’ESTRATÈGIA I EL CALENDARI DEL PROJECTE IMONITOR 2.0
Arrenca el projecte IMonitor 2.0. Amb la participació del Colpis.
EL GOVERN INICIA LA TRAMITACIÓ DE LA LLEI DE LA DIRECCIÓ PÚBLICA PROFESSIONAL
Antoni Biarnés, coordinador del FERA i director del Colpis, assisteix a la reunió amb el Govern per a formalitzar l’acord per a la reforma de l’administració pública.