Notícies del Col·legi

“LA TECNOLOGIA ENS HA DONAT EINES MOLT ÚTILS PERÒ ENS HAN PORTAT A DESCONNECTAR-NOS DEL NOSTRE DIA A DIA SENSE QUE ENS ADONÉSSIM”

Aquest nou episodi de La mirada del Colpis l’hem dedicat al nou llibre de la col·legiada i sociòloga Georgina Dalmau, ‘Els rebels d’Antígona’, de l’editorial Fanbooks. Una novel·la distòpica sobre el control, la llibertat i la condició humana ambientada en un futur proper.

La Georgina Dalmau és autora també del llibre “Gossos Salvatges”, una obra pensada per a lectors i lectores juvenils que va ser premiat amb el premi “Protagonista Jove” 2024 i que ja va per la seva tercera edició. Podeu veure l’entrevista que li vam fer al nostre pòdcast, AQUÍ

La Georgina és llicenciada en sociologia, en investigació de mercat i postgraduada en investigació social, i actualment treballa en la seva pròpia empresa, dedicada al màrqueting digital. També dona classes en diferents universitats, on imparteix assignatures, vinculades al món de la comunicació.

Com sempre, al capdavant del programa el nostre company sociòleg, l’Aran Solé. Aquest videopòdcast va ser emès dilluns 16 de febrer de 2026, de 17 a 18 h, al 106.9FM de Ràdio Catalana de la Cultura i l’Esport.

Últimes notícies

Share This