FITXA DEL CURS
01.DISSENY I PROCÉS D'UNA INVESTIGACIÓ DE MERCATS QUALITATIVA (FINALITZAT)
Presentació
En les nostres societats post-modernes i hiperindividualitzades on els trets i valors col·lectius estan en crisi, el consum és un espai principal de l’acció individual i social, i per tant, hauria de ser un camp de màxim interès de les disciplines de sociologia i de ciència política.
En aquest sentit, així com la recerca quantitativa ens dóna informació sobre els pesos estadístics dels comportaments i reaccions detectades en els targets, la metodologia qualitativa és imprescindible per entendre les actituds i motivacions dels consumidors.
OBJECTIUS
L'objectiu general del curs és adquirir els conceptes bàsics, la capacitat analítica i les aptituds metodològiques i de dinamització que requereix qualsevol professional que vulgui dissenyar i executar processos d'investigació de mercats qualitatius.
PROGRAMA
Mòdul Teòric: Disseny de la investigació
Recollida de brieffing i conceptualització de les necessitats del client
Aproximació a l'objecte d'estudi, hipòtesi de treball i fonts d’informació on line.
Desenvolupament dels objectius generals de la investigació versus els objectius específics del client.
Elecció d’una metodologia. Les tècniques qualitatives.
Variables de captació de targets i disseny mostral.
Cronograma del projecte.
Mòdul Pràctic: Realització de la investigació qualitativa
Desenvolupament del treball de camp qualitatiu.
Buidatge i anàlisi de continguts.
Conclusions de la investigació i recomanacions estratègiques. Presentació final al client.
Destinataris
- Personal investigador i professionals de l'àmbit social, polític i de mercats
- Personal tècnic en màrqueting de marques públiques o privades
- Qualsevol persona interessada en aquesta matèria
PROFESSORAT
Eduardo Pastor, sociòleg i expert en investigació social i de mercats, màrqueting i comunicació.
DATA LÍMIT D'INSCRIPCIÓ
Fins el 23 maig de 2011DATA D'INICI
30 maig de 2011DATA DE FI
20 juny de 2011PREU PER COL·LEGIATS/DES I ESTUDIANTS
215 eurosPREU PER NO COL·LEGIATS/DES
270 eurosCALENDARI DE CLASSES
Dilluns i dimecres de 18.00 a 21.00 hores.
LLOC ON S'IMPARTEIX
COL·LEGI DE POLITÒLEGS I SOCIÒLEGS DE CATALUNYA
c/ Roger de LLúria, 155-157 Entl 1a
Barcelona
DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA
Per formalitzar la matrícula del curs cal adjuntar la següent documentació:
-fotocòpia del DNI/NIE (només per aquelles persones que no estan collegiades)
-fotocòpia del comprovant de pagament del curs (només per aquelles persones que facin el pagament a través de transferència bancària).
-Els estudiants de Ciències Polítiques i/o de Sociologia de segon cicle gaudeixen d'un preu especial. En cas de ser-ho, caldrà presentar una còpia de la matrícula de la universitat de l'any en curs.
El Col·legi de Professionals de la Ciència Política i de la Sociologia de Catalunya tracta la informació que ens proporciona amb la finalitat d'oferir-li el servei sol·licitat. Es conservaran les dades facilitades mentre es mantingui la relació o durant els anys necessaris per complir amb les obligacions legals. Les dades no seran cedides a tercers, excepte en els casos en què hi hagi una obligació legal. Vostè té el dret d'obtenir confirmació de si al Col·legi de Professionals de la Ciència Política i de la Sociologia de Catalunya estem tractant les seves dades personals, així que té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió quan les dades ja no siguin necessàries.
Responsable: Identitat: Col·legi de Professionals de la Ciència Política i de la Sociologia de Catalunya-NIF: Q5856239H Direcció postal: C/Roger de Llúria, 155; Entresòl 1a; 08037 Barcelona Telèfon: 932414122 Correu electrònic: colpis@colpis.cat
(1) El preu per estudiant s'aplica exclusivament als estudiants de les llicenciatures de Ciències Polítiques i Sociologia.
(2) Per considerar efectiva la matrícula és imprescindible fer arribar al Col·legi, abans de l'inici del curs, els documents que s'indiquin a la fitxa de cada curs.
(3) El COLPIS no garanteix la realització d’aquesta activitat formativa si no s’arriba a un número mínim d’alumnes.
(4) Una vegada formalitzada la matrícula no es retornarà l’import de la mateixa excepte que l’organització anul·li l’activitat formativa.