Notícies
El concepte del storytelling ha guanyat influència en els darrers temps. Ja sigui en àmbits propis de la comunicació empresarial (màrqueting comercial, responsabilitat social corporativa…) com en els de la política, “l’art de construir històries” ha demostrat la seva eficàcia a l’hora de generar relats memorables, fàcils de compartir i prou emocionants com per a mobilitzar persones i recursos.
El curs, plantejat des d’una perspectiva teòrica i pràctica, oferirà als participants la definició i característiques del concepte, i presentarà una sèrie de casuístiques de l’activitat política en què és fàcilment aplicable. De la mateixa manera, s’exploraran tècniques narratives que ajudaran a convertir qualsevol discurs en una història memorable i, per tant, susceptible de recordar i compartir.
A càrrec de Francesc Ponsa Herrera, periodista, consultor, i doctor en comunicació social i professor de Storytelling a la UPF, i Mario Sorribas Fierro, economista, periodista i consultor. Especialitzat en narrativa corporativa i professor de OBS Business School.