Notícies
Les xarxes socials ja no serveixen només per difondre missatges sinó que s’han convertit en unes eines molt imprescindibles per poder relacionar-se amb el conjunt de la ciutadania.
En general les empreses privades les han utilitzat com a eina de màrqueting amb la finalitat d’incrementar vendes i/o beneficis mentre les organitzacions públiques, privades i del Tercer Sector han començat a utilitzar les xarxes socials en els darrers anys com a eina de comunicació i difusió de les activitats. És per a això que la necessitat de tenir un bon pla de comunicació 2.0, és comú a qualsevol sector, que serveixi per fer l’ús més adequat i acurat en funció dels seus objectius i no sigui fruit de la improvització.
En aquest sentit, els objectius del curs són conèixer les diferents xarxes socials i els usos que es poden donar en el marc de les institucions públiques o organitzacions del Tercer Sector, i empresa privada així com conèixer el contingut d’un Pla de Comunicació 2.0.
El curs va especialment destinat a persones que treballen desenvolupant tasques de comunicació en institucions públiques, tercer sector o consultories privades, com també a qualsevol persona interessada en iniciar-se en aquest àmbit, si bé és necessari disposar de coneixements a nivell d’usuari de les principals xarxes socials (Facebook, Twitter).