Notícies del Col·legi
CRIDA DE PARTICIPANTS PER AL PROGRAMA DE MENTORATGE DE JOVES PROFESSIONALS EN L’ÀMBIT DELS AFERS PÚBLICS I LES RELACIONS INSTITUCIONALS

El Col·legi de Professionals de la Ciència Política i de la Sociologia de Catalunya (COLPIS) i l’Associació de Professionals de les Relacions Institucionals (APRI), iniciaran a la tardor un programa pilot a Catalunya de mentoratge de joves en l’àmbit dels afers públics i les relacions institucionals.
A través d’aquest primer projecte volem complir un doble objectiu: fer divulgació del nostre sector i crear una comunitat sòlida de professionals a Catalunya.
El programa es realitzarà durant el darrer trimestre de de 2022 i comptarà amb una sessió de presentació oficial prèvia a càrrec de professionals amb una àmplia experiència al sector.
Per tal de comptar amb tots/es vosaltres, des del COLPIS fem una crida als i les professionals d’aquest àmbit que estiguin interessats/des en formar part de l’equip de mentors/es.
Els/les mentors/es hauran de comprometre’s a realitzar dues sessions d’orientació de, mínim, una hora de duració. Els horaris d’aquestes sessions seran acordats prèviament entre ambdues parts.
Podeu confirmar el vostre interès omplint aquest FORMULARI -abans del 15 d’agost-, i enviar-nos qualsevol dubte a colpis@colpis.cat
Últimes notícies
“LA TECNOLOGIA ENS HA DONAT EINES MOLT ÚTILS PERÒ ENS HAN PORTAT A DESCONNECTAR-NOS DEL NOSTRE DIA A DIA SENSE QUE ENS ADONÉSSIM”
En aquest nou episodi del nostre videopodcast ‘La mirada del Colpis’ parlem sobre el llibre ‘Els rebels d’Antígona’.
CELEBREM UN SOPAR DEBAT AMB LA PRESIDENTA DEL CONGRÉS DELS DIPUTATS, FRANCINA ARMENGOL
El 29 de gener el Colpis va celebrar un sopar debat amb la presidenta del Congrés dels Diputats, Francina Armengol.
RENOVEM UN ANY MÉS EL PROGRAMA PROJECTAT’, UN SERVEI D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL TOTALMENT SUBVENCIONAT
Renovem un any més el programa d’orientació professional PROJECTA’T. Dona un impuls a la teva carrera!


