Notícies del Col·legi

“ELS POLITÒLEGS I POLITÒLOGUES TENIM LA VOLUNTAT DE TRANSFORMAR L’ENTORN”

En aquest nou episodi de La Mirada del Colpis hem volgut parlar del llibre “Jerseis amb Caputxa”, del col·legiat Joan Trias Badruna, publicat per l’editorial Gavarres el passat mes de setembre.

El llibre va néixer de la voluntat del seu autor d’explicar què fa un politòleg, i al llarg de les seves pàgines trobarem les seves pròpies vivències, tan professionals com personals, esdevenint una obra autobiogràfica i també un anàlisi de les societats que va conèixer en els viatges que el van portar a Irlanda del Nord, al Regne Unit i la Xina.

En Joan és col·legiat, politòleg, consultor en polítiques públiques, i professor associat a la Universitat de Girona. Ha treballat a l’administració pública al Regne Unit, ha participat en política activa en l’àmbit local i autonòmic, i actualment forma part de la consultoria cooperativa Ilabso – Olma, on centra la seva recerca en l’avaluació de polítiques públiques i programes socials.

Com sempre, al capdavant del programa el nostre company sociòleg, l’Aran Solé. Aquest videopòdcast va ser emès dilluns 17 de novembre de 2025, de 17 a 18 h, al 106.9FM de Ràdio Catalana de la Cultura i l’Esport.

Últimes notícies

Share This