Notícies del Col·legi
NEIX LA INTERCOL·LEGIAL DE PROFESSIONALS JOVES

El passat 3 d’abril es va presentar la Intercol·legial de Professionals Joves, amb la presència del conseller de Drets Socials, Carles Campuzano, de la directora General de Joventut, Rut Ribas i de la segona tinent d’alcalde de Barcelona, Maria Eugènia Gay, exdegana de l’ICAB. El Colpis va estar representat per la responsable de la nostra Comissió de Joves Professionals, la politòloga Rita Giménez, vicepresidenta primera de la Intercol·legial Jove.
L’objectiu de la Intercol·legial de Professionals Joves és erigir-se en un espai de debat, reflexió, proposta i lideratge de diferents col·legis professionals per enfortir una mirada jove de les professions i defensar els interessos dels joves professionals.
Segons la Rita Giménez, amb la Intercol·legial jove es vol fomentar la col·legiació entre el col·lectiu jove i dotar d’un punt de valor el fet de ser col·legiat/da. Amb aquesta associació, assegura, els joves professionals de Catalunya tenen un espai propi on debatre, impulsar iniciatives i fer-se escoltar.
Últimes notícies
“LA TECNOLOGIA ENS HA DONAT EINES MOLT ÚTILS PERÒ ENS HAN PORTAT A DESCONNECTAR-NOS DEL NOSTRE DIA A DIA SENSE QUE ENS ADONÉSSIM”
En aquest nou episodi del nostre videopodcast ‘La mirada del Colpis’ parlem sobre el llibre ‘Els rebels d’Antígona’.
CELEBREM UN SOPAR DEBAT AMB LA PRESIDENTA DEL CONGRÉS DELS DIPUTATS, FRANCINA ARMENGOL
El 29 de gener el Colpis va celebrar un sopar debat amb la presidenta del Congrés dels Diputats, Francina Armengol.
RENOVEM UN ANY MÉS EL PROGRAMA PROJECTAT’, UN SERVEI D’ORIENTACIÓ PROFESSIONAL TOTALMENT SUBVENCIONAT
Renovem un any més el programa d’orientació professional PROJECTA’T. Dona un impuls a la teva carrera!


