Notícies del Col·legi
EL COLPIS, PRESENT A LA SEGONA EDICIÓ DEL PARLAMENT DE LES DONES

El passat 24 de novembre, amb motiu de la celebració del 25 de Novembre, Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones, es va celebrar la segona edició del #ParlamentDeLesDones. El Colpis hi va ser present amb la participació de la col·legiada Eugènia Bretones Espejo, vicepresidenta segona del Consell Nacional de les Dones de Catalunya i comissionada de Gènere del Colpis, encarregada de la coordinació general d’aquesta segona edició. També hi va assistir la col·legiada Vanessa López Gisbert, com a membre del CNDC i de la nostra comissió de Gènere.
Durant el seu discurs al Parlament de les Dones, l’Eugènia, politòloga, va reivindicar que “Si parlem de violències, el feminisme és un moviment de responsabilitat, en quant entre totes decidim com són les condicions educatives, socials, culturals, econòmiques, i de seguretat de les nostres vides en les diferents generacions, des de la política, des de l’economia, la cultura, l’educació, des de les nostres professions, des de les nostres famílies, comunitats, espais socials i culturals, o els nostres cossos, avui ens comprometem a treballar amb perseverança per una Catalunya lliure de violències contra les dones i les nenes”
Durant aquesta segona edició del Ple de les Dones, presidit per la consellera es va aprovar per unanimitat una declaració amb mesures contra la violència masclista.
El Pla d’igualtat de gènere del Parlament preveu que aquesta iniciativa es dugui a terme un cop cada legislatura. La primera edició del Parlament de les Dones es va fer l’1 de juliol de 2019, coincidint amb el vint-i-cinquè aniversari de la IV Conferència Mundial sobre les Dones, que va tenir lloc a Pequín.
Últimes notícies
ENS REUNIM AMB LA DIRECCIÓ GENERAL DE CONTRACTACIÓ PÚBLICA DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA PER PARLAR DEL PROJECTE IMONITOR 2.0
Reunió amb la Direcció General de Contractació Pública sobre el projecte iMonitor 2.0
ES FIXA L’ESTRATÈGIA I EL CALENDARI DEL PROJECTE IMONITOR 2.0
Arrenca el projecte IMonitor 2.0. Amb la participació del Colpis.
EL GOVERN INICIA LA TRAMITACIÓ DE LA LLEI DE LA DIRECCIÓ PÚBLICA PROFESSIONAL
Antoni Biarnés, coordinador del FERA i director del Colpis, assisteix a la reunió amb el Govern per a formalitzar l’acord per a la reforma de l’administració pública.