Notícies del Col·legi
LESBIANES, BISEXUALS I TRANS CONSTRUINT UNA PAU PRÒPIA: EXPERIÈNCIES I REIVINDICACIONS PER A LA VERITAT I LA NO REPETICIÓ A COLÒMBIA. DIÀLEG AMB CATALUNYA

El proper 21 de setembre tindrem el plaer d’acollir a membres de l’entitat Colòmbia Diversa, des d’on es treballa i s’investiga per a l’esclariment de la veritat sobre la realitat de les persones LGTBI en el marc del conflicte armat a Colòmbia. Aquesta activitat està organitzada juntament amb Cooperacció i l’Ajuntament de Barcelona.
PROGRAMA
Modera: Luz Nelly Palacios Salazar, membre de la Comissió de Gènere del COLPIS. Sociòloga, màster en polítiques públiques i socials i activista feminista
18.00h. Introducció a l’acte des del grup LGTBIQ del COLPIS.
Lídia Arroyo. Responsable de la Comissió Acadèmica i del grup LGTBIQ de la Comissió de Gènere del COLPIS. Investigadora del grup de Gènere i TIC (IN3-UOC)
18.10h. Reivindicacions LGTBIQ en el procés de pau a Colòmbia.
Natalia Jiménez. CooperAccio, antropòloga i feminista
Laura Beltrán. Colombia Diversa, politòloga i feminista
19.15h. Diàleg amb Catalunya. Desplegament de la Llei LGTIBQ a Catalunya
Xavier Florensa. Director general de polítiques públiques LGBTI+ de la Generalitat de Catalunya
20h. Cloenda
Eugènia Bretones. Coordinadora de la Comissió de Gènere del COLPIS i Vicepresidenta 2a del Consell Nacional de les Dones. Co-coordinadora acadèmica del Postgrau LGTBI a la Gestió Pública a la Universitat de Lleida
Assistència
Aquesta activitat tindrà lloc dimecres 21/9, a les 18 h, al Colpis (c/ Roger de Llúria, 155, entresol 1a, de Barcelona).
Últimes notícies
“LES PLATAFORMES DIGITALS ESTAN PROVOCANT UNA NOVA ONADA DE VIOLÈNCIES MASCLISTES A TRAVÉS DE LES VIOLÈNCIES DIGITALS”
En aquest nou episodi del nostre videopodcast ‘La mirada del Colpis’ parlem sobre ciber/hackfeminisme.
“EL PROJECTE iMONITOR ÉS UNA MANERA D’EMPODERAR LA CIUTADANIA ENFRONT L’ADMINISTRACIÓ”
En aquest nou episodi del nostre videopodcast ‘La mirada del Colpis’ parlem sobre el projecte europeu iMonitor.
“LA MEDIACIÓ AJUDA A INCENTIVAR EL DIÀLEG, LA BONA FE I SOBRETOT EL MUTU ACORD”
En aquest nou episodi del nostre videopodcast ‘La mirada del Colpis’ parlem sobre mediació amb el politòleg Francesc Vilà.